retourvoorwaarden

Pendix Retoure - Zo activeer je een retourzending naar Pendix

Mocht één van onze producten aanleiding geven tot een klacht, dan betreuren wij dit ten zeerste. Om uw retourzending zo spoedig mogelijk te kunnen ontvangen, verzoeken wij u de volgende stappen in acht te nemen:

Stap 1: Registratie van de retourzending

Meld je retourzending aan op info@pendix.be. Wij sturen u dan het bijbehorende retourlabel toe. Bij het verzenden van Pendix oplaadbare batterijen dienen de voorschriften voor het verzenden van gevaarlijke stoffen in acht te worden genomen. Stuur de goederen a.u.b. niet franco of zonder voorafgaande aanmelding retour, aangezien deze pakketten niet door ons geaccepteerd kunnen worden.

Stap 2: Vul de retourbon in

Vul het retourformulier in en geef ons de reden van de retourzending. Alleen dankzij uw feedback kunnen wij ons blijven verbeteren. Als je reden voor het retourneren "defect" of "verkeerde bestelling" is, neem dan van tevoren contact op met onze service, zodat we je misschien kunnen helpen met het ruilen van losse onderdelen. Je kunt onze service bereiken op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur op het volgende nummer: +32 (0)56 620 290.

Stap 3: De goederen verpakken inclusief retourbon

Verpak de retourzending inclusief accessoires en voeg de ingevulde retourbon bij. Bij het retourneren van Pendix oplaadbare batterijen willen wij u vragen de voorwaarden voor het verzenden van gevaarlijke stoffen in acht te nemen. Hier vindt u informatie over gevaarlijke goederen en de verzending ervan.

Stap 4: Bevestig retourlabel

Plak de retourbon duidelijk zichtbaar op de verpakking. Als je de doos wilt gebruiken die we je hebben gestuurd, plak of verwijder dan het oude verzendlabel.

Stap 5: Verzenden

Start de verzending. Bewaar het verzendbewijs en het trackingnummer voor eventuele vragen.

De retourzending vindt plaats op basis van onze AGB's. Na ontvangst en onderzoek van je goederen ontvang je een creditnota.